Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, desember 18, 2006

Tiden flyr...

Enda en uke her i Nepal. Herlig! Hadde en super dag på Dhobighat, med tissing, bæsjing, slåssing, kniping, lugging og sånt…Men sånt må man regne me ;)


Tirsdag byttet vi rom, så nå både sover jeg og jobber sammen med Hild Eirin, så det blir jo spennende…
Fikk sjokoladekalender og kort fra mamma og mormor, så det var så koselig. Nå blir det litt jul her også, med en sjokoladebit hver dag i desember.

Onsdag, torsdag og fredag var jeg syk. Litt astmatrøbbel og div, så d ble julekortskriving/soving

En kveld spiste vi is og koste oss, og vi så på d jeg har filmet fra gus og da vi ankom Nepal. Utrolig artig. Det blir nok flere filmer, som jeg kan dele med dere der hjemme også i framtiden!