Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, desember 18, 2006

En måned er gått...

Andre jobbuke er over, og jeg trives mer og mer for hver dag ;) Tirsdag hadde vi tannlegebesøk på Dhobighat, som sjekket tennene til alle ungene. D ble litt av et spetakkel. Først få de opp i stolen, så gape. Noen måtte trekke, uten bedøvelse! Er glad det ikke var meg som satt der…

Meg og Karianne har bestemt oss for å starte et nytt liv. Skikkelig treningsprogram og matbok, der vi skriver ned alt vi putter i munnen i løpet av dagen. Spent på hvor lenge det holder…
Teamsamling med mentorer er en selvfølge, og da fikk vi en god tibetansk suppe. Mmm!

Fredag var en annerledes jobbdag for oss. Aktivitetsdag for funksjonshemmede barn i Nepal, og vi var i en stor park der ungene fikk løpe 60 og 100 meter og gjøre andre aktiviteter. Utrolig bra at de har slike arrangementer for funksjonshemmede her!

Ellers har jeg begynt på julekort- og gaver. Må jo sende hjem en hilsen herfra til mine nærmeste.

Forresten har jeg vært i Nepal i 1 måned nå. Det er helt sykt å tenke på. Tiden går svinfort og håper ikke resten av tiden går like fort…