Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, desember 18, 2006

Helger er til for å nytes!

Fredag var jeg på handletur. Kjøpte julegaver til venner og familie i Norge. Skrev siste rest av julekort, så håper folk blir fornøyde med en liten julehilsen herfra! Kunne dessverre ikke skrive til alle, så håper ikke d blir noen sure miner…


Teamet mitt
Vi var på julemesse på Summit Hotell, og da kom vi skikkelig i julestemning. Med julelys, kort, gaver, musikk, mat, kor og det hele. Koselig!

Lørdag morgen var d rafting på gang, men da måtte nok syklingen meg holde seg hjemme.
Jeg var hos Elisabeth og de, og kom enda mer i julestemning! Bakte pepperkaker og kakemenn, spiste grøt, va på julekonsert og så på jul i blåfjell. Herlig å være sammen med unger igjen! (3 små krabater på 1 ½ , 3 ½ og 6 år) Og Elisabeth også seff!

Søndag var d kirke, deretter cafè med fam Gullbrå. Da jeg skulle hjemigjen, ville ikke ungene gi slipp, så endte med at jeg ble med dem tilbake for å male på glass og spille spill. Koselig azz.

Har vært en fantastisk bra helg, og deilig å være vekke fra teamet litt!