Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

torsdag, desember 28, 2006

24 des. Julaften!

Våknet med et stort smil om munnen. Julaften i dag! Ikke vanskelig å stå opp, selv om kl va 7, og jeg ganske trøtt. Lagde julefrokost, med tale og det hele. Og litt norsk pålegg ;)

Kirken hører med på en slik dag, så kl 11.00 fikk med oss en koselig julegudstjeneste med de internasjonale.


Etterpå spiste vi julegrøt hos Alice, med mandel i grøten og d hele. Dvs, med Cashewnøtt i grøten ;) Marsipangrisen gikk til Karianne.

Kl halv åtte, gikk vi til Gullbrå og de. Siden de er i Thailand, er de så snille og har lånt oss huset! Det setter vi stor pris på!
Ble sein julemiddag pga strømsparing her i Nepal, og spiste kl 22.00. Dvs, samtidig som dere hjemme. Når julen ringes inn 17.00. Pinnekjøtt ble det nok dessverre ikke, men fylt kalkun var en god erstatning. Vi åpnet også ”julen” vår som vi fikk med fra Gus, og den luktet godt ;)

Middagen måtte sige litt og d ble Mikkes Jul, som jeg fikk i kalendergave av mams og paps. Alle fikk snakket med sine kjære hjemme, og det var koselig, samt litt trist. 1. julen borte fra dem…

Så var det tid for pakker, og det begynte rundt halv ett, så igjen, vi åpnet pakker samtidig med de hjemme! En skikkelig Norsk jul dette her! Spiste litt jordbær og is innimellom, og dyppet marsipan i sjokolade. Mmm. Åpnet en og en, slik at alle fikk se hva de andre fikk.
Mamsen hadde sendt ned alle julegaver til meg, så jeg satt og åpnet og åpnet. Fikk masse nyttig ting jeg trengte! Bla: Sokker, undertøy, norsk snop!, sjal, tegninger fra ungene, toalettsaker, tøfler, tromme og koselige julehilsener fra mange hjemme i Norge. Tror det var det jeg satt mest pris på i år!

Hadde en veldig koselig jul, og satte ekstra stor pris på at indianerne var med oss. En annerledes, og spesiell jul, som jeg kommer til å ta med meg resten av livet…

Fortsatt God Jul alle sammen, og godt nyttår! Reiser til Thailand i morgen, og skal nyte livet i 10 dager

1 Comments:

  • At desember 31, 2006 8:57 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hehe=) Humor daa=) Heldige dokk e saa fewkk besog av India=)Tippe dokk sidde nere i Thailand naa aa kose dokk masse i varmen=)For all del husk solkrem!! Du maa hilsa masse te dei andre aa haa ett nydelig opphold resten av tiaa=) Godt Jul aa Godt Nyttaar=) Klemm fra Johanna i Bolivia

     

Legg inn en kommentar

<< Home