Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

torsdag, februar 12, 2009

Nytt, spennende eventyr!!!

Da er jeg straks på vei ut på et nytt, stort, spennende eventyr ;)
Meg og Camilla (Furuset) reiser til Mauritius, og skal ha 4 -ukers observasjonspraksis på et sykehus der.
Vi reiser på lørdag 14. februar, og blir tilsammen vekke 5 uker!
Det blir praksis som er hovedmålet, men vi satser også på noen herlige fridager med sol, sommer, strand, snorkling, og alt som hører med ;) Blir spennende å se alt det fattige, og standarden på sykehuset, samtidig som vi er turister i et fremmed land.

De siste dagene nå, brukes på å handle inn alt som trengs av utstyr, og pakke. Blir ikke lett å holde 20 kg når vi skal ha klær og ting for 5 uker!

Har enda ikke funnet noe sted å bo på Mauritius, så det blir jo spennende når vi skal gå rundt på et ukjent sted på søndag, å lete etter et sted vi kan bo i 5 uker.

Kommer nok ikke til å bruke mobilen, men dere får tak i meg på mailen, evt skype, og dere kan følge med her på bloggen hva meg og min kjære Camilla finner på de kommende 5 uker!!! Prøver å få lagt ut litt bilder også, så dere kan følge med oss.

Ha det bra her i snøen! Så skal vi sende hjem noen solstråler på søndag ;)