Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

søndag, februar 08, 2009

Prosjekt barn - Nepal!

Da har jeg satt igang et nytt prosjekt - "barn Nepal".
Jeg bestemte meg for å sende nedover noe til Nepal. Hovedsaklig er det barna på dagsenteret, hvor jeg jobbet i nesten 5 måneder, som skal bli varme nå når regntiden kommer. Videre vil jeg også gi noe til de ansatte og deres barn.
Har begynt å strikke pulsvarmere til de små (de er 40 barn), men ønsker også at andre bidrar med noe. Feks trenger de barnegensre, bukser, luer, små tøfler, sokker osv.
Lyst å bidra???

Sender tingene i slutten av april, så her er det bare å sette igang, selvom dere har god tid ;)
(Tar også imot brukte barneklær om man ønsker å gi det). Samler også inn kr 30,- til sendingen, så her er det ulike måter å bidra på.
Skulle du ønske å gi en slant penger, er kontonr: 97 22 19 50 686, merk: barn Nepal

Gi meg gjerne en lyd her, eller på mail om du vil bidra ;) Håper på masse innlegg her, og positive mailer!


Hilsen en som ønsker å varme de kjære, små i Nepal ;)

2 Comments:

  • At februar 08, 2009 11:22 p.m., Blogger Catherine said…

    Så go du er! Hvor gamle (evnt store) er disse barna? Jeg har masse gamle klær, fra vgs og ungdomskolen som jeg lenger har hatt lyst til å gi til noen som trenger det. Og jeg var, og er egentlig, ganske liten :)

     
  • At februar 09, 2009 2:24 p.m., Blogger Hege ;) said…

    Prøver ;)
    tror de er fra 3-14 år, så trenger mest barneklær i grunnen. Det er flest av de minste... Prøver å samle inn litt luer,sjal,sokker og slike ting. Vi kan jo se når det nærmer seg, hvor mye jeg har samlet inn. Blir etter reisen i hvertfall, siden jeg blir borte i 5 uker nå.
    men kjempesnilt av deg ;)

     

Legg inn en kommentar

<< Home