Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, april 23, 2007

Turnè fullført, oppdrag utført!

En uke er gått, og turnèen er over.
Det har vært utrolig kjekt å reise rundt å få lov til å fortelle om alt vi har sett og opplevd under uteoppholdet.
Jeg kan meddele at vi har fått bønnesvar! GUS 07/08 er fullt, og vi har fått 15 voluntører. I tillegg er det over 10 stk som står på venteliste på ulike land. Det er jo helt sprøtt!!!

Sonja og meg i Nepalidraktene våre
Og ellers knuste Vålerenga på søndag, og er storfornøyd med det. Hvem leder serien nå?? Brann!!! ;)
I love it!

1 Comments:

  • At april 23, 2007 8:21 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei Hegemor!
    Så kjekt at det er blir enda et nytt skoleår på GUS.
    Tenker alle er kjempeglad for det.
    Det er nok litt av en innsats som gjøres der,etter som jeg forstår.
    Flott at dere har hatt en fin uke på "rundreise",sikkert mye fint å oppleve med det.
    Ja.Brann er jo helt kanon!!Heia,heia...
    Nå teller du vel ned dagene til hjemreiser. Håper du får oppgaven din ferdig før du kommer hjem.
    Kanskje et håp om å se deg da!
    Klem fra meg.

     

Legg inn en kommentar

<< Home