Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

lørdag, februar 07, 2009

På tide med en oppdatering?

Ehm... ja!!!

Da var det evigheter siden denne bloggen var oppdatert.
Har faktisk ikke skrevet siden 2007, så det sier jo litt!

Avslutningen på GUS-året var fantastisk! For en gjeng ;)
Har heldigvis god kontakt med mange av dem enda!

Etter GUS begynte jeg på sykepleien, her jeg har gått snart 2 år nå.
Kjempespennende!
Vært i praksis på Kirurgen G på Haraldsplass Sykehus før jul, og jobber nå der som ekstrahjelp ved siden av skolen.

2 Comments:

  • At februar 07, 2009 4:11 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei min venn!
    Supert at du forsetter på bloggen. Skal bli kjekt å følge deg på neste utenlandstur som er like om hjørne nå.
    Glad i deg,klem fra meg.

     
  • At februar 08, 2009 12:13 p.m., Blogger AK said…

    Så kjekt å se at det er flere som vender tilbake til bloggingen ;) Gleder meg til hyggelig lesning framover! =)
    Klem

     

Legg inn en kommentar

<< Home