Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

tirsdag, mai 01, 2007

Siste nytt?!?!

Ikke stort...
Er tilbake på GUS etter en deilig helg hjemme i Bergen, på hytten! Har fått truffet litt hyttekjentfolk, unger, familie, festet litt, solt meg og spist deilig mat.
Mandag: skrev oppgave hele dagen: En reise gjennom Nepal. Snart ferdig nå og kjenner at det er godt.
Tirsdag 1 mai: Fri! Deilig. Vi skal grille hamburgere idag ;)
Til helgen kommer Joachim en tur til GUS. Det blir bra!
Og ellers er det syk liten tid igjen til ferien. Er ferdig 2. juni, og det er neimen ikke lenge til. Har bestilt billetter hjem 16.mai, og får noen herlige maidager hjemme i Bergen. Mye å se fram til ;)

Ha en fin uke ;)

1 Comments:

  • At mai 01, 2007 5:05 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei på deg igjen!
    Takk for praten,det vvar kos. Godt å høre at du nærmer deg slutten med oppgaven.
    Idag er her omtrent ikke værendes på min altan,så må ta pauser inne innimellomh.Derfor på nett og det ante meg at du hadde skrevet noe i bloggen din. Du er kjempeflink,får nå tid til alt og..Ja,det smakte nok å være i Bergen en tur,og nå er det neimen ikke lenge til neste retur.
    Ha en fin kveld videre.Kos dere med grillingen. Lykke til med "vær stille",og kos deg når Joachim tar turn nedover til Oslo.
    Vi snakkes på ihvertfall i neste uke!
    Glad i deg stor klem fra meg.

     

Legg inn en kommentar

<< Home