Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, april 16, 2007

Påskeferie i Bergen ;)

Ja, det har vært en super påskeferie. Så deilig å være hjemme igjen og treffe familie og venner. Mange har jeg ikke sett på nesten et halvt år...

Fikk den herlige velkomsten med alle som møtte meg på flyplassen, og videre utover kvelden ble det bare bedre og bedre. Oa hele natten, oa hele da`n!

Helgen gikk vel stort sett med til å spise god mat, og være med familien, og endelig fikk jeg fikset litt på sveisen.

Mandag til onsdag koste jeg meg sammen med gode venner både på cafèturer og besøk rundt omkring.


Mej og Morten

Onsdag til søndag var jeg på hytten på Sotra, og innimellom der ble det en tur på byen igjen og et par fester. Konge det ;)

Mandag og tirsdag stresset jeg rundt for å treffe flest mulig, før jeg om kvelden tok flyet tilbake til Oslo og skolen. Litt nedtur at ferien har gått så fort, men samtidig har jeg jo kost meg utrolig mye ;)



Susanne, Anette, Camilla og Mej

1 Comments:

  • At april 16, 2007 8:59 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei Hegemor!
    Kos å ha deg på besøk i påsken og igjen hjertelig takk for flotte presanger jeg fikk. Du er ikke sann!Jammen fikk du gjort mye den tiden du var hjemme i Bergen.Du har jo en skokk med venner som du er flink til å ta vare på.Det er flott. Gleder meg allerede til neste gjensyn.
    Glad i deg stor klem fra meg.

     

Legg inn en kommentar

<< Home