Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

onsdag, mai 23, 2007

17.mai feiring i heimen!

Da tok jeg turen til Bergen 16.mai. Kom hjem onsdag kveld, og rett til Brannkamp! Utover ble det en tur til et par kompiser!

17. mai ble feiret på barneskolen, der jeg traff gamle kjente og kjære igjen. Det ble et artig gjensyn med mange!
Ettermiddagen ble feiret hos mormor, der vi var i 65 års dag. Kjempekoselig.
Om kvelden hadde jeg besøk av vennegjengen hos meg der det bla ble kebab og Buzz ;)

18. mai var jeg ganske trøtt og redusert, og var en liten tur på lagunen. Deretter måtte jeg hjem å pakke. Kristin og AC flytter nemlig hjem til de har funnet seg ny leilighet, så da måtte jeg flytte rom.

19.mai var jeg i byen på koselig cafètur med gamlegjengen fra Danielsen! Så koselig jenter. Kvelden gikk nok med til preiking og sladder og enda mer sladder.

Søndag reiste jeg tilbake til GUS, og var klar for de 2 siste ukene der...

1 Comments:

  • At mai 25, 2007 7:29 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei Hegemor`
    Takk for sist,det var kos å se deg,og du er så flott i Fanabunaden din. Ja,det ble en kjempe 17.mai dag med et fantastisk
    super vær. Så,litt snill må jeg nok ha vært...
    Nå er det siste innspurt på GUS,kun en uke igjen. Den får du bruke som best du kan,det er nok fullt opplegg tenker jeg.
    Så kommer du hjem til Bergen for godt,et skal bli fint.
    Ha en super uke da,så sees vi snart.
    Glad i deg,klem fra meg.

     

Legg inn en kommentar

<< Home