Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

fredag, mars 16, 2007

Tirsdag 13. Mars!

Vi var på jobb på Jorpati for siste gang. Hadde en kjempefin dag, men det var dessverre bare 4 barn der, pga det regnet ute. Hadde fellesgruppe hele dagen, og vi puslet litt, bygget med klosser, spilte litt volleyball da været lettet, og vi spiste litt snop og kjeks og koste oss på slutten. Det var veldig trist at ikke alle barna var der, siden det var vår siste gang. Var trist å dra derfra, og tenke på at jeg kanskje aldri ser igjen disse barna. Men samtidig godt å vite at de har det bra på dagsenteret, og at de som jobber der gjør en kjempegod jobb!




Yanji og Nissan er god på Nepalidans

Etter jobben dro meg og Sonja til Naayapati, til Nepalifamilien vår for siste gang.
Spiste Daalbhaat og preiket og preiket og preiket og preiket. Det ble en sen kveld, men absolutt verdt det ;)
Vi sov over der, og dagen etterpå sto vi tidlig opp for å få vært litt med dem, før vi dro. Spiste frokost og preiket enda litt til, så var det på tide å si ha det. Vi kjørte motorsykkel hjem igjen, og det pøste ned. Kanskje like greit siden det ble noen tårer også…

Har hatt det utrolig bra hver eneste gang vi har vært i landsbyen, og har trivdes kjempegodt. Vi er visst hjertelig velkommen tilbake når som helst. Enten på besøk, eller for å bo der. Det vil nok alltid ha en spesiell plass i hjertet

Meg sammen med Sonja og Rahel, min Nepalisøster

1 Comments:

  • At mars 16, 2007 6:32 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei Hegemor!
    Ja,dere har jo ekte bergensvær forstår jeg. Her auser det også ned i bøtter og spann.
    Sikkert trist å ta farvel med nepalifamilien din som har tatt godt vare på dere,og for alltid vil ha en ekstra plass i hjertet ditt!
    Masse glad i deg,stor klem fra meg.

     

Legg inn en kommentar

<< Home