Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

fredag, februar 23, 2007

Jeje! Hej hvor det går...

Da var vi tilbake fra Okhaldhungaturen, en dag forsinket pga flyet ble kansallert (halvveis forberedt på den ja).
Mer om Okhaldhungaoppholdet kommer neste uke... forhåpentligvis!

Imorgen, lørdag reiser vi til Chitwan, en nasjonalpark og jungelen her i Nepal! Blir der til mandag kveld, så får prøve å blogge litt neste uke heller.

Ha en flott helg alle mine fans og venner ;)

Godklemmer fra snuppelina i Nepal ;)

2 Comments:

  • At februar 24, 2007 8:44 a.m., Anonymous Anonym said…

    Glad du er hel tilbake i Nepal.Du er ikke før kommet,før du snur igjen. Det blir sikkert en ny opplevelsesrik tur på deg.
    Det gjelder nå å ta alt med seg av
    det Nepal kan by på. Tiden raser nå mot hjemreise!
    Kom tibake til Nepal like frisk som du var nå du reiste!
    Glad i deg,klemmer fra meg.

     
  • At februar 24, 2007 10:50 p.m., Anonymous Anonym said…

    Heisann gladjenta=)Glede meg e aa se dokk igjen aa horra om ale dokkas kjekke opplevelsar!! STORKOS deg resten av oppholdet=) Om 3 UGER sees me igjen! Syge meg.. Gla i deg!!! Snakkis - Hils de andre jentene=)

     

Legg inn en kommentar

<< Home