Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

tirsdag, mars 27, 2007

Torsdag 15. mars!

1. dagen uten jobb. Men alle var tidlig oppe likevel. Meg og Karri gikk til Thamel og fikk handlet litt småplukk og gaver. Siste gang i Kathmandu...
Denne gutten bor på gaten. Vi ble kjent med ham en av de første dagene i Kathmandu, Thamel. Han har vært min trofaste gatevenn gjennom hele Nepaloppholdet.


Tok meg en dusj, og deretter var det en ”venninne” i perleboden like ved oss, som laget Nepaliflette på meg. Må dessverre si at det ble litt merkelig med noe svart flettet inn i mitt blonde hår og noen jalla-jalla ting hengene i tuppen…

Om kvelden hadde vi avskjedsparty for alle våre nepalivenner og de vi har blitt kjent med i løpet av disse 5 månedene. Det pøsregnet, så vi ble sittende i garasjen med tepper på oss!
Spiste Daalbhaat, kaker, frukt og koste oss med preiking, tromming og Nepalidans. Vi koste oss veldig, og det ble trist å si farvel.

1 Comments:

  • At april 09, 2007 4:35 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei Hegemor!
    Bra du fikk kjangs til å handle mer...
    Ja,du fikk nok masse venner der nede,og sikkert rart å reise fra de.
    Kjekt at du hadde gatefølge at en skjønn gutt som passet på deg!
    Klemz fra meg.

     

Legg inn en kommentar

<< Home