Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

tirsdag, september 19, 2006

Veien mot GUS nærmer seg...

Lørdag 19. august var den store dagen. 2 spente jenter (Marit og mej ) satte oss på toget mot Oslo S. Vi var ganske trøtte begge to, siden vi hadde pakket til langt på natt. Vi måtte jo huske å få med oss absolutt alt!

Toget gikk 10.40 fra Bergen. Vi stresset oss inn med bagasjen og slo oss endelig ned på to seter. Selvom vi var trøtte, var det ikke søvn å få. Jeg tror vi var litt for spente...

Etter et par timer (6-7 kan eg tenke meg) var vi endelig framme på Oslo S. Vi hadde ikke fått oss et minutt på puten en gang. Eller bedre sagt: på det harde setet!
Vi kjøpte oss billett videre til Eidsvoll Verk, og det var først da det gikk opp for oss at vi faktisk skulle flytte, og at vi snart var framme på Gå Ut Senteret.
1000vis av sommerfugler fløy rundt i magene våre, og hvor tankene var, kan jeg ikke helt svare på...


En spent og trøtt Marit!



Sinnsyk bra bilde. Tatt i fart og av oss selv!