Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

tirsdag, september 19, 2006

Fredag 18. august


Idag gikk dagen med til å pakke, siden jeg flytter i morgen. Skummelt! Pakket og pakket og pakket og pakket. Hele rommet mitt nesten. Vanskelig å vite hva en skal ha med seg altså.
Vil jo liksom ha alle klærne mine med, litt personlige ting, bilder og minner, og aller helst alle skoene mine. Heldigvis skulle Oddvar og Peter kjøre til Oslo, så da tok de med 1 stor koffert for meg, og 1 trillebag. I tillegg måtte jeg ha med meg en del på toget selv. En veske, PC-vesken, en pose med mat,en trillebag og en bag. Ja det er et slit å pakke, og ikke minst, å bære det!

Kvelden gikk med til å si goodbye til folk.
Var å traff Hanne en tur på cafè, var innom styremøte på Yngres, var hos Josefine med en liten goodbye-presang fra Mallorca, var på jobben (Sports Club) en tur, og ellers rundt omkring hos familie og venner.
Var ganske trist den kvelden da jeg skulle legge meg / natten, i og med at klokken ble halv 4 før eg var ferdig å pakke!
Men samtidig: Jeg visste at jeg hadde mye bra i vente...