Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, september 18, 2006

Ukens mission... Uke 29/30

Denne uken var det klar for jobbing, etter en god og deilig ferie på sørlandet. Det gikk vel mye penger, så dette må en jo alltid få inn igjen på en eller annen måte.
Så jeg tok utfordringen med å stå på Stand for Sports Club på Lagunen.
Det ble lange dager, fra senterets åpningstid og helt til de stengte. Hele uken! Men så ble det jo bra da, da lønnsslippen min kom ;)

Ellers var jeg Barnevakt for Julian og Nikolai, og snill som Joachim er, ble han med meg. Vi grillet hamburgere, så på film, og Joachim og Julian spilte playstation. Før ungene skulle legge seg, tok vi de med på en roadtrip. Ja, i en cabbe ! (eller kossen no eg skriver det). Det må ha sett bra ut når vi kom på Lagunen. Meg og Joachim framme, og to unger + barneseter i den trange bilen. Følte oss som den familyen. Je,je.

Ellers gikk helgen til en hyttetur på Sotra. Det var partei om fredagen og lørdagen la meg og min tremenning Martin i vei opp på Sartor Senter (jes, det er et shoppingsenter, men dog lite). Der sløste vi vekk litt penger, før vi rånte ned igjen til kaien, og rånte videre med båten.
Søndagen kom Joachim ut og det endte med Pokerkveld hos Lotte og Sturla. Vi lå godt ann en stund, men må vel innrømme at vi tapte en smule tilslutt...

Uken etter reiste jeg hjem fra hytten om tirsdagen og da brukte jeg rsten av uken på å jobbe litt, og ellers treffe kjente og kjære. Var blant annet på cafè med noen venner fra gamleskole, Danielsen, så det var koselig. Senere på kvelden var jeg i den nye leiligheten til Håkon (gitaristen fra bandet mitt, som forøvrig har gått i vasken nå som alle flytter).

Torsdagen gikk med til å bytte rom med min kjære lillesøster Line. I og med at jeg skulle flytte, var det på tide for henne og få det STORE rommet. Og da måtte jeg nok nøye meg med et bitte lite og et litt større rom. Dere kan jo bare tenke dere hvordan det så ut, da jeg skulle ut av mitt "store" rom og inn på de 2 andre, og når hun skulle ut fra de 2 rommene sine og inn på "mitt" rom. Det lå å fløt alle veier, i hele huset, og mamma ble mer og mer irritert. Det endte med at vi fikk stauket tingene våre inn på vårt nye rom, og der står de nok på gulvet enda...