Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, september 18, 2006

Mallorca!


Lørdag 8. august satt jeg meg på flyet fra Bergen til Mallorca, Alcudia. Aleine! Resten av familyen hadde som sagt kommet en uke før meg, så da måtte jeg jo bare bite tennene sammen, tross flyskrekken...
Men alt gikk fint og jeg kom meg tilslutt ut på bussen, med bagasjen og alt.
Da jeg kom fram, stod hele familien + venneparene, ca 30 stk å ønsket meg velkommen. Gjett om jeg var flau da! Men det var nå koselig å vite at eg var ønsket så velkommen.

Utover uken var vi på stranden, spilte litt sandvolleyball (som eg stinker i), badet i bassenget, var på shopping og på byen ;)












Da halve ferien min var gått, fikk vi overraskelsesbesøk av fam. Fredriksen fra Larvik. Kjempeartig da de plutselig dukket opp på døre, og fniste og lo og skrek og tårer og alt om en annen.





sister, sister







Jötakanal var en svensk restuarant og der samlet vi oss alle siste kvelden og spiste. Mamma og pappa hadde sølvbryllup og måtte tilpers å danse, og farmor og besten hadde gullbryllup og måtte ta en reprise av brudevalsen. Deretter gikk alle på byn. Ungdommer + foreldre. Artig det ja. Men etter hvert ble det for mye for foreldrene og de måtte tutle hjemover. Kanskje likegreit i grunnen ;)
Så kom ungdommen tuslende hjem litt senere... evt: litt tidligere på dagen.... hehe ;)





Fam. Fredriksen som kom på overraskelsesbesøk
+ Mamma og Pappa til venstre ;)












meg og Emilie













meg og kusine May Linn














Fetter Ørjan og meg










Vennefamiliene vi reiste med

















Hvem sier at jeg ikke liker is ?!?!















Julie


















storesøss og mej














Kusiner: Julie og Lene












Heile slekten














Utsikt utover havet