Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

mandag, september 18, 2006

Josefine 14 år!


Josefine (lillesøster til Joachim) fylte 14 år mandag 7. august. Den feiret vi helgen vi var på nøstet, i og med at Joachim skulle reise til Trondheim. Det ble et godt måltid og en god kake! Namnam, Anette! Og tror Josefine likte presangen også. Vi hadde nemlig funnet masse fine klær til henne i Danmark, som jeg hadde prøvd og som jeg godt kunne tenkt meg å ha selv!

Håper du koste deg masse i jentebesøket ditt som du feiret på nøstet med de fra klassen.
Er veldig gla i deg, Josefine.

Klemmer fra "storesøster"

2 Comments:

  • At september 26, 2006 2:06 a.m., Anonymous Anonym said…

    slike ukristelige bilder av min søster vil jeg ha meg frabedt, takk! :P

     
  • At september 28, 2006 6:32 p.m., Anonymous Anonym said…

    Heeii =D

    Så du hadde fått deg en side, så jeg tenkte jeg ville skjekke den ut =) Tusen takk for at du skrev om meg! Så skjønt! Ble jo rørt her. Og igjen, tusen takk for gaven jeg fikk av deg og Joa! Likte de veldig godt =) Savner deg masse, og kommer til å savne deg mer nå når du skal dra bangladesh! Om det var der du skulle da.. Langt vekke! =S Får prøve å holde kontakten om det går der nede da.. Du får kose deg masse der nede, så snakkes vi! Preikes jo neste heg når du kommer hjem da =) Så vi får si en siste hade da..

    Er utrolig gla i deg, "storesøsteren" min <33

     

Legg inn en kommentar

<< Home