Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

søndag, september 17, 2006

Larvikstur!



Etter Skjærgårds dro meg, Oliz, Andrè og Jokkisen til Larvik. Jeg har nemlig en tante som bor der og i og med at de skulle på ferie akkurat på den tiden, tok vi oss den friheten til å flytte inn i 3 dager. Hovedpoenget med Larviksturen var å se VM-finalen, og for å rekke den måtte vi kjøre direkte fra Skjærgårds og til Larvik. Bergen hadde blitt for langt, og vi hadde gått glipp av hele kampen.

Så Larviksturen startet altså med ein heidundrandes VM-kamp, finale, og det ente med at vi ble sittende utover kvelden til langt på natt.. Det var forresten deilig å sove i en seng igjen, etter en uke i telt på hardt underlag og omringet av ekle dyr og insekter og egvetkjeka som ikkje va der.

Dagen etter var vi på stranden. Var kanonvarmt så vi lå å deiget oss med snacks og tok oss et bad innimellom. Det var digge bølger. Akkurat som om vi var i Syden. Så det var konge.

Etter en stund kjørte vi på shopping. Men dumme oss tenkte ikke så langt at Larvik er en liten by og stenger tidlig, så dermed endte det med at vi måtte dra på Shoppingsenteret Nordbyen. Men det var ikke jeg det minste lei meg for, for der har jeg vært før, for å si d sånn!
Det ble nok litt shopping ja. Et par skopar og litt gensre/topper og litt dilldall. For guttene gikk det vel mest i cder, dvder og slike ting.
Og kvelden gikk med til litt filmtitting, selvom egentlig ikke er så for det da.

Og så bar det hjem til Bergen igjen, for å tjene inn igjen litt av de pengene som var gått på Skjærgårds og i Larvik...




Andrè og Oliz nyter livet på stranda














Andrè















Jokkisen og meg











Oliz i bølgene












På stranda














The beach