Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

søndag, september 17, 2006

Skjærgårds :)


Så var det tid for årets Skjærgårdsfestival igjen, og jeg har gledet meg kjempemasse.
Joachim, Ole Jacob, Andreas og meg kjørte dit, 2 juli. Tiden gikk fort med tanke på at vi var en bra gjeng som reiste. Og når vi kom dit, skulle vi jo tross alt møte enda flere. Vi var tilsammen rundt 15 stk som reiste fra Blomsterdalen.

Uken gikk fort, med et knips var den over...
Det startet med åpningsshow mandagen og deretter var vi på konsert i Sjøbua. Koselig å være tilbake!
Første skikkelige happening var om tirsdagen, og vi så jaggumeg Jostein Hasselgård i sjøbua om kvelden.
Videre utover uken gikk tiden med til enda flere happeninger, noen turer i Fjellkirken og ellers konserter på den store hovedscene i helgen. Den beste konserten var uansett Carola ;) Jippijaja jippijippija. Og sjusa han som ble trukket ut til å få synge sammen med henne på scena!

Å så var Skjærgårds over for i år, og vi gleder oss allerede til å komme tilbake...
Men, vi ble ikkje så deppa som vi ellers hadde vært, for meg, Jokke, Andrè og Oliz dro nemlig direkte til Larvik. Og det skal dere få høre mer om en annen gang...

Jostein Hasselgård



Mej og Anettevennen

Birgitte, Marthe, Kristine og Marit