Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

søndag, september 17, 2006

Jeg fyller 19...!!! ;)

Da var dagen kommet da jeg selv fylte 19 år. (25.juni hvis noen lurte). På selve dagen min feiret jeg bursdag sammen med TenSing-jentene og noen fra Askøy-gjengen. Jeg fikk masse fine klær, gode såper som duftet herlig, gull-fotball (ohje) og ellers mye fint. Det ble en strålandes bursdagsfering ;)



Men, beskjeden som jeg er, klarte jeg ikke dy meg. Jeg måtte jaggumei feire bursdagen ein gong til!!! Da stelte jeg i stand et stort kalas, som de sier i Sverige, slo opp Partytelt i hagen og inviterte heile gjengen til grilldressparty. Vi så passe dum ut alle sammen!! Da gjensto det bare å fyre opp grillen, på med det gode humøret, slå ut håret, og fram med dansefoten! Å så var det ooah hele natten, ooah hele da`n...



Andrè nyter maten som vi ser ja...




Hege og Jokkisen











Annki, Christian og Jokkien





Mon tro om Susanne er keen på Morten. Skikkelig deilig azz!


Hege og Bennie


Meg og Susie

KANON!!!