Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

søndag, september 17, 2006

In the beginning...

Sommerferien min begynte vel i slutten av juni en gang. Det var herlig å legge 12 års skolegang bak seg, og konkludere med at jeg nå var ferdig med den obligatoriske skolen: 4 evah. Godtgodt! Og så må det jo sies at det var en kanonbra slutt på de uovervinnelige lange årene, nemli; Russetiden! og det var jo bare heilt kanon. Party all day long, og russebil og greier å greier. Nej, det tok helt av det, etter som eg husker...

Russebilen min:











Meg:











Isabell, Anja og meg:











Etter vel beståtte eksamener og et rimelig bra vitnemål, var det klart for å legge den lange, deilige sommeren foran seg.

Min kjære lillesøster Linemoren hadde bursdag 21. juni, så den måtte jo feires. Med frokost på sengen, pakker, og litt mer snacks utover dagen. Grattis med overstått lillesøss! Only sixteen... Tralalalala...


1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home