Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

lørdag, september 16, 2006

Blogg! Jippi :)

Yes, da har jeg altså fått min egen lille blogg. Tro det eller ei!!!
Så får vi se om jeg er flink nok til å oppdatere og legge ut på ting, noe
jeg frykter kommer til å gå rett i vasken. (Men det er verdt et forsøk)!
Skal i hvertfall prøve å komme med litt bilder og småskriv innimellom.
Tenkte det kunne bli spennende med en blogg, i og med at jeg drar til Nepal
om 6 uker (Hjelp, bare 6 uker. Jehålandsdalen. Skummelt...) og
blir borte i vel 5 måneder. Det er lenge det...

Men da er jeg i hvertfall online, så får dere henge dere på om dere
vil :)


Sjekk forresten ut wwwnepal.blogspot.com. Der kommer Nepal-teamet vårt til å legge utpå spennende ting vi gjør og opplever i Nepal i løpet av de 5 månedene :)

1 Comments:

  • At september 16, 2006 10:05 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hey babe!
    Gratulerer med egen blog ;)
    Håper du klarer å holde den oppdatert, så vi kan holde et øye med deg her hjemmefra, når du er i Nepal!
    Dritglad i deg vennen! Nuzz fra meg! ;)

     

Legg inn en kommentar

<< Home