Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

fredag, oktober 20, 2006

Bergen! Høstferie!

11-15. oktober var det endelig klart for høstferien, som jeg hadde gledet meg til leeeeeeeeeeeenge. Onsdag 17.45 kjørte vi fra GUS, og landet i Bergen 20.15. Da var det rett hjem og kose seg med familien. Det ble taco og mer besøk utover kvelden.
Deilig å være hjemmeigjen!

Torsdagen var jeg på cafè med gjengen fra Danielsen. Jeanette, Anita, Cecilie, Ragne, Ina + Andrè og lille Benjamin (10 måneder).
Kjekt å treffe folk igjen og høre hva de gjorde på dette året, og alt nytt som hadde skjedd siden sist.




Anita, meg og Andre

Deretter gikk jeg direkte videre på enda en cafè med Askøygjengen. Cathrine, Kjartan, Sunniva og Iselin. Vi satt på Vågen og preiket og bablet og tøyset og tullet.

Om kvelden kom Jokkepuz fra Trondheim, så måtte jo hilse på han en tur ;)

Fredag gikk med til å pakke ut alle sakene som jeg skulle ta hjem fra GUS, og jeg brente en haug med bildecder som jeg skulle ta med til Nepal. Ellers gikk det i familiebesøk og litt avslapping.

Kvelden var det klart for Yngres, og var kjempefornøyd etter en strålende kveld. Vi hadde først møte, deretter ble det bingo. Til slutt feiret vi Joa sin bursdag med brownis og is. Ekstra kjekt at Åse Marit, Olav og Elisabeth hadde tatt turen opp. Det satte vi pris på! Og ellers traff vi igjen mange kjente og kjære, noen for siste gang på hvertfall 5 måneder...

Lørdagen var det klart for den store shoppingdagen. Først måtte jeg selvfølgelig treffe litt folk, så startet med en tur ned til Mariell, min kjære tremenning. Deretter føk jeg videre på Peppez med YTS-jentene. Møtte mamsen, Line og Kristin på Lagunen, og senere kom pappa og kusine May Linn. Spiste pizza og handlet diverse som jeg måtte ha med til Nepal. Og kjøpte bursdagsgave til Jokke.

Lørdag kveld var det duket og klart for bursdagsfest for Jokkisen og Susanne. (21år og 18 år). Kvelden utartet seg fra gaver, til mat, til preiking, til lite søvn... Koste meg kjempemasse og digget å treffe så mange igjen før jeg drar!




Lørdag var det avskjedsfest/sølvbryllup hjemme hos oss. Fra 2-5 var heile familien samlet. Onkler, tanter, besteforeldre, søsken, kusiner, fetre og heile sulamitten. Det var kjekt at det kom så mange!
Jeg fikk uforventede gaver, kjempekoselig.
Line og Kristin hadde laget verdens beste bok til meg. Med bilder, hilsener av familie og venner, minner, aktiviteter, månedsrapporter, forventninger osv osv. Steikje fine gadine..
Av Mamma og Pappa fikk jeg videokamera. Helt sykt! Tusen takk azz. *Smask*
Da blir det garantert snurret film når jeg kommer hjemigjen ;)

Så var tiden i Bergen over, og det er en stund til neste gang jeg kommer tilbake dit. Men gleder meg allerede!! ;) og kommer til å savne alle der hjemme ufattelig mye. Håper det blir litt kontakt med mail, brev, internett, msn og tlf. Må holde kontakten vet dere !!


Sus og mej> party

Tilbake til GUS om kvelden, med litt blandede følelser.......