Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

fredag, september 29, 2006

Ojojoj...


Jepp. Da har vi fått vite utreisedatoen til Nepal.
Vi reiser fra Gardermoen torsdag 26. oktober kl. 11. 00.
Skummelt!!!!
Gruer meg litt nå. Det nærmer jo seg tross alt.
Men heldigvis har jeg høstferie, det vil si at jeg blir i Bergen
fra 11-15 okt. Så da må alle holde av litt tid, slik at vi kan
treffes, for det er jo faktisk 5 måneder til vi treffes
igjen. Sykt, sykt...

Yes,yes. Så da vet dere det... Hjelpemegsjøl.....
No fikk eg kalde føtter her...
Må begynne å pakke. Crazy!!!

5 Comments:

  • At september 30, 2006 3:55 p.m., Anonymous Anonym said…

    Hei Hegemor!
    Takk for sist,og for koselige og flotte hilsener.Blir så glad for de.
    Så flott at du har laget deg blogg.
    Den er jeg innom stadig vekk for å følge med deg.Du er jammen flink å oppdatere den!Ja,så er avreise dato til det store utland kommet.Er glad du svinser hjemmom en tur til, før det skjer...
    Du har en kjempe spennende tur foran deg,og det blir vel både på
    godt og vond.Men,det slikt vi vokser på,og som kanskje du bare en gang i livet får oppleve.
    Tenk hvor mange minner du vil ta med deg derfra,samt fra GUS som jeg forstår du stortrives på.
    Det er noe å ta med seg videre!
    Vel,dette var min hilsen til deg
    denne gang. Kos deg i helgen der borte.
    Masse,masse glad i deg
    Stor klem fra mormoren din!

     
  • At oktober 01, 2006 6:46 p.m., Anonymous Anonym said…

    Heisan Hegemoren! For en flott side du har laget, er helt inponert jeg.. Det var så kjekt da du var hjemme forrige helg, o vi gleder oss stooooortt til du kommer hjem til høstferie. Dato for reisen ja, er allerede begynt å grue oss kan du tro, vet at når du reiser, blir du borte i hele fem mnd. Det virker som en uendelighet, jul og alt... Snufser allerede, bare med tanken.men men, det går nok bra. Ha en fin helg vennen, natta, klemz fra mamma.Love you, smask...

    P.S. Tannlege er bestilt!!!

     
  • At oktober 06, 2006 5:36 p.m., Blogger Silje said…

    Hei Hege! Lurte på om eg kunne legge deg som link på bloggen min? Spesielt kjekt å lese på i India vettu! :) Du e sjønne! -Love

     
  • At oktober 10, 2006 1:09 a.m., Anonymous Anonym said…

    Hei gullet!
    Kjipt ass! For oss her hjemme, spesielt! Blir vel konge for deg, vennen, men håper de 5 månedene går kjapt!
    Kos og nuzz fra jokkisen din! ;)

     
  • At oktober 18, 2006 1:22 p.m., Blogger Andreas said…

    God tur! :D

     

Legg inn en kommentar

<< Home