Huset med det rare i ;)

Velkommen til min fantastiske blogg. Enjoy ;)

fredag, september 29, 2006

Bergenstur ;)

Så var tiden endelig kommet da jeg skulle dra hjem til Bergen en tur.
Det var kjempekoselig å være tilbake til gode, gamle heimen.
Fredags ettermiddag landet jeg, så hadde mamma laget deilig Taco, og Kristin var kommet til oss også. Koselig å preike om alt mulig.
Senere på kvelden kom alle i familien bort og hilste på.
Å så måtte eg seff en tur på Yngres når eg endelig var hjemme. Så det var kjekt å være tilbake der.


Lørdag gikk med til Ikea-shopping med Mamma, Line og Kristin, og etter hert gikk jeg på Gospelnight i Fana Kirke. Deilig å se så mange ungdommer igjen. Line inviterte oss hjem til henne, så der gikk vi etter kirken. Og senere stakk jeg og Christian bort til Joachim og de. Spilte Kokelimonke og ellers pratet til langt ut på natten...

Søndag var det tid for å besøke Bestefar på sykehuset, og deretter besøkte jeg May Britt i den nye leiligheten. Fikk et så koselig kort av henne før eg dro igjen. thanks, snuppa!

Pita var neste på programmet, og så la vi i vei i bursdagsbesøk til May Linn. Og der måtte jeg ta farvel med hele slekten, før det bar tilbake til GUS igjen...

Ops, helgen gikk alt for fort!

Måtte seff treffe mine søte kusiner ;)